Dela din fråga med andra
Ställ din fråga i vårt forum och vi kommer att svara på den inom kort. Vi har lagt upp olika kategorier där du kan ställa din fråga men hittar du inte exakt var du ska ställa frågan kan du välja vilken som. Vi blir noterade per mail så fort det kommer in en fråga.
Fråga kring QR-koder
Citat från André den 2022-08-10, 14:57Hej. Undrar hur man gör för att ladda upp QR-koder på sin wordpress för att t ex länka till betalning eller till en annan sida? Finns det online verktyg och hur ska man gå till väga?
Hej. Undrar hur man gör för att ladda upp QR-koder på sin wordpress för att t ex länka till betalning eller till en annan sida? Finns det online verktyg och hur ska man gå till väga?
Citat från Gäst den 2022-08-10, 15:01Hej André.
Det finns tillägg för att skapa QR-koder i WordPress. Jag har inte testat dom så jag är osäker på funktionaliteten, men testa att ladda ner Kaya QR Code Generator och se om den kan göra det du är ute efter.
Annars finns det en hel del såna här generatorer online. Men det kan vara enklast att ha ett tillägg.
Mvh Richard
Hej André.
Det finns tillägg för att skapa QR-koder i WordPress. Jag har inte testat dom så jag är osäker på funktionaliteten, men testa att ladda ner Kaya QR Code Generator och se om den kan göra det du är ute efter.
Annars finns det en hel del såna här generatorer online. Men det kan vara enklast att ha ett tillägg.
Mvh Richard
Citat från Gäst den 2024-07-06, 21:42Du kan alltid göra en på www.dinqr.se och sedan lägga den som en bild på sidan!
Du kan alltid göra en på http://www.dinqr.se och sedan lägga den som en bild på sidan!