MediakurserOnline.se

Dela din fråga med andra

Ställ din fråga i vårt forum och vi kommer att svara på den inom kort. Vi har lagt upp olika kategorier där du kan ställa din fråga men hittar du inte exakt var du ska ställa frågan kan du välja vilken som. Vi blir noterade per mail så fort det kommer in en fråga.

Forumnavigering

AI

Citat

Hej,

Vilken version av Photoshop är det som har AI? Jag verkar sakna funktionen hos mig. Felmeddelande - currently unavalilable. Enligt IT-avdelningen har jag senaste versionen, 24.1.1.

Citat

Hej Anneli.

Jag tror att din it-avdelning inte riktigt har koll på Photoshop-versionerna. Photoshop 24.1.1 kom i januari 2023 och då hade Adobe inte lanserat AI-funktionerna ännu utan dom kom på hösten 2023 i versionen som var 25.0. Den senaste versionen som jag har heter 25.11 och där har Adobe lagt till ännu fler AI-funktioner än dom som fanns när jag spelade in kursen. Be dom titta en gång till på vilka versioner som finns tillgängliga så kan dom uppdatera till åtminstone 25.0.

Senaste foruminläggen
Blocktema?Okej, tack för svar...det går väl alltid att byta tillbaka i värst … Läs mer
AIHej Anneli. Jag tror att din it-avdelning inte riktigt har koll … Läs mer
UppgifterHej Patrik. Eftersom WordPress är något som bara finns online i … Läs mer
Fråga kring QR-koderDu kan alltid göra en på www.dinqr.se och sedan lägga den som en b … Läs mer
Localhost- kommer inte inHej! Exakt den "detaljen" lyckades även jag komma fra … Läs mer
Text och loggor lodrätt - vilket …Hejsan. Jag skulle nog säga att det känns mest logiskt med uppi … Läs mer